№47 орта мектеп директорының баяндамасы » СШ№ 47
Жамбыл облысы
Қордай ауданы білім бөлімінің
"№47 орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » №47 орта мектеп директорының баяндамасы
28
май
2017

№47 орта мектеп директорының баяндамасы

 

Қордай ауданы Білім бөлімінің №47 орта мектебі коммуналдық мекемесінің директоры Нусипбаева Күлсинхан Уркимбаевнаның баяндамасы

«Инновациялықт технологиялар – сапалы білім кепілі»

            Қазақстан Республикасының білім беру стратегиясының басты концепция – ұлттық білім моделін жасау. Ұлттық білім үлгісінің негізгі мақсаты адамды ең негізгі құндылық ретінде мойындау және сол тұрғыда қалыптастыру, оның қоғамдағы орны мен роліне әлеуметтік жағдайына, мәдени – рухани дамуына ерекше мән беріп, сол арқылы оның рухани жан дүниесінің жетілуіне, әлеуметтік – саяси көзқарасының, шығармашылық еркіндігі мен белсенділігінің, әлеуметтік мәдениетінің, кәсібіи – іскерлігінің қалыптасуына жағдай туғызу. Яғни келешек маман білікті әрі білімді, ең алдымен рухани тұрғыдан кемелденген, ұлттық діні мықты, ұлт алдындағы жауапкершілік сезімі жоғары дара тұлға болуы тиіс.                                                                                                               Елбасы Н.Ә.Назарбаев өзінің Қазақстан халқына жолдауында болашақ, келесі ғасырда, жаңа мыңжылдыққа өткен құндылықтар жайлы айтты: «Біз өзіміздің болашағымызды және жастарымызды қандай күйде көргіміз келеді, осыны айқындап алатын уақыт жетті. Біз ненің іргесін тұрғызғымыз келетінін, таңдап алған мақсатымызға алып келетін өз дамуымыздың траекториясы, даңғылы қандай болуға тиіс екенін анық білуге және ұғынуға тиіспіз». Міне сондықтан  еліміздің даму бағыты айқындалған уақытта білім берудің маңыздылығы мен оның мәнділігіне көңіл бөлініп, сапалы білімге қол жеткізуде нақты міндеттер қойылып, болашақтағы атқарылар іс – шаралар айшықтауы қажет. Білім беруді қоғамның әлеуметтік – экономикалық құрылымынан, мәдени құндылықтарынан, ұлттық дәстүр, рухани негізден бөле – жара қарауға болмайды.                      «Инновация» - (латын тілінен алғанда – жаңа) аударғанда, жаңа өзгеру – деген мағыналарды көрсетеді.                                                                                                          Инновация дегеніміз – жаңа мазмұнды ұйымдастыру, ал жаңалық енгізу дегеніміз – тек қана жаңалық енгізу, ұйымдастыру, яғни инновациялық үрдісті мазмұнды дамыту, ал «жаңаша» деп жаңаның мазмұны, оны енгізудің әдіс – тәсілі мен технлогияларын қамтитын құбылысты айтады.                                   

            Ұстаз үшін ең басты мәселе – оқыту әдісін дұрыс таңдау. Жаңа педагогикалық технологиялар оқушының жеке тұлғалық күшін арттырып, шығармашылық ойының дамуында басты рөл атқарады. Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің зияткерлік, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматттық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу – тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.                                                                                                    «Өз еңбегін талдай білген адам ғана тәжірибелі ұстаз талмай ізден бола алады» - деген В. Сухомлинский сөзін оқытушының талмай ізденген еңбегінің нәтижесінде ғана көрінетіні белгілі.  Қазіргі кезде ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір оқушыға сапалы және терең білім беруіне жағдай жасап отыр. Ұстаз баяндайды, әңгімелейді, түсіндіреді, ал оқушы тыңдайды, қабылдайды, ойлайды, т.б таным әрекеттерін жасайды. «Жүз рет естігеннен, бір рет көрген артық» деген сөздерді ескере отырып, сабақтарымызда мүмкіншілігімізге қарай мультимедиялық проекторды пайдаланып отырсақ оқытушының ұтары мол деп ойлаймын. Тек оларды тиімді, жүйелі түрде қолдану оқытушының шеберлігіне байланысты әрқилы жүзеге асырылуы мүмкін. Яғни әр сабақты слайдтар қолдану арқылы өткізсек, әр сабағымызды өзінде оқушыларды тілге деген қызығушылығымызбен баурап алатынымыз сөзсіз.                                                                 Бүгінгі күн бәсекелестік пен жоғары технологиялардың, ғылым мен білімнің заманы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев: «ғасырда білімін дамыта алмаған елдің болашағы жоқ, тығырыққа тірелері анық» деген.                                                                                    Болашақта өркениеті дамығанелдер қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанда дамыған бәсекеге қабілетті елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім. Сондықтан, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісін технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогдың іс – тәжірибесі зерттеліп мектеп өміріне енуде жаңа технологияны меңгеруде мұғалімнің жан – жақтылығы, білімі қажет.             

Қазіргі мұғалім:

<!-- [if !supportLists] -->-         <!-- [endif] -->Педагоикалық үдерісте жүйелі жұмыс істей алатын;

<!-- [if !supportLists] -->-         <!-- [endif] -->Педагогикалық өзгерістерге тез төселгіш;

<!-- [if !supportLists] -->-         <!-- [endif] -->Жаңаша оқыту жүйесін меңгере алатын;

<!-- [if !supportLists] -->-         <!-- [endif] -->Білімді, шебер, іскер болуы тиіс.                                                                         

-Жаңаша педогогикалық технологияның ерекшелігі  өсіп келе жатқан жеке  тұлғаны жан-жақты дамыту .инноватциялық білімді дамыту өзгеріс енгізу .жаңа идеялар мен жаңалықтарды өмірге әкелу

Бұрынғы оқушы:

Тыңдаушы

Орындаушы

Қазіргі оқушы:

Өздігінен білім іздейтін,

Жек тұлға

Өнертапқыш

            Дүниетанымы, қабілетті жоғары талапты,ізденпаз,өз алдына мақсат қоя біледі.

            Оқушы өз процесінің басты өзегі, сондықтан назардың барлығы оқушының дамуына, оның ойлау қабілетіне аударылады. Мұғалім оқушыға білім беріп қана қоймай, оқушыны ізденізке сыни ойлауға, зерттеуге, өз бетінше білім алуға тартып, тұлға тәрбиелеу керек.                                                                 

            Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру жолдары.    ХХІ ғасырда әлесдік өркениет төрінен орын алып, Қазақстанның жан – жақты дамуының бірден – бір жолы білім мен ғылымды әр қырынан меңгеру қажет болып отырғаны белгілі. Жалпы білім беретін мектептердегі оқу тәрбие үрдісін жаңаша дамыту, яғни, оның нәтижесінің көңіл толтырарлықтай болуын қадағалау жаңашыл педагогтардың қолында болды. Олар педагогика «жаңа технологиялар» терминін енгізді.                                              Юаңашыл педагогтардың негізгі мақсаты – оқушылардың алатын білімін сапалы ету, оның толыққанды жеке тұлға болып қалыптасуына негіз алу. Осы орайда, жаңашыл – педагогтардың педагогикалық технологиялар көптеп саналады: Эрдниевтің ірі блокпен оқыту технологиясы, В.Занковтың дамыта оқыту жүйесі, Неменскийдің әсемдік болу жүйесі, Ш. Амонашвилидің ізгілікті тұлғалы оқыту технологиясы, М.Монтессори технологиясы, Д.Б. Эльконин, В.В. Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы.          Жаңа білім парадигмасы бірінші оынға баланың білім, дағдысын емес, оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Қазіргі уақытта педагогика ғылымының бір ерекшелігі – баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын шығаруға ұмтылуы.                                             

            Бастауыш – мектеп оқушысын тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы. Қазіргі мектептің басты сипаты – инновациялық технологиялар болып табылады. Оқу – тәрбие үдерісінде баланы жаңаша әдіспен оқыту үшін әрбір пәннің иесі – мұғалім сол жаңа технологияларды толық түсініп, меңгеріп алуы керек. Соның нәтижесінде ғана әрбір жалпы білім беретін мектеп мұғалімі тәжірибесінің жоғары деңгейде көтерілері анық.                   ХХІ ғасыр – қатаң бәсеке ғасыры. Еліміздің білім беру жүйесі әлемдік білім кеңістігіне бағыт алуда. Қай елдің болмасын өсіп өркендеуі, өркениетті дүниеде өзіндік орын алуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейі мен даму бағытына байланысты болмақ. Қазіргі кезеңде егеменді елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне  бағыт алуда. Бұл педагогика тарихы мен оқу – тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр себебі, білім беру жүйесі өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарды, жаңа көзқарас, жаңаша қарым – қатынас пайда болды.                        Дәстүрлі оқыту әдістемесінің білімді мемлекеттік стандарт деңгейінде толық меңгеруге кепілдік бермейтінін мектеп тәжірибесі көрсетіп отыр, сондықтан жаңартылған әдістемелік жүйені оқыту үрдісінде іске асыру үшін оны технологияландыру қажеттілігі туындайды.                                                                 

            Қазіргі таңда Қазақстанның дүниежүзілік білім беру кеңістігіне ену үрдісінде оқу – тәрбие үрдісін ізгілендіру бағытына байланысты мұғалімдердің кәсіби беруді ізгілендіру бағытына байланысты мұғалімдердің кәсіби дайындығына деген талап та арта түсуде. Демек, білім беруді ізгілендіру мен демократияландырудың негізгі шарттарының бірі – бұл жаңа инновациялық технологияларды тиімді пайдалану.                                                               Жаңа технологияларды меңгеру мұғалімнің зияткерлік, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін – өзі дамытып, оқу – тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі. «Өз еңбегін талдай білген адам ғана тәжірибелі ұстаз бола алады» деген В.Сухомлинскийдің сөзін оқытушының талмай ізденген еңбегінің нәтижесінде ғана көрінетіні белгілі. Қазіргі таңда білім мен техниканың даму деңгейі әрбір оқушыға сапалы және терең білім беруіне жағдай жасап отыр. Оқытушы баяндайды, әңгімелейді, түсіндіреді, ал оқушы тыңдайды, қабылдайды, ойлайды, таным әрекеттерін жасайды.                  «Жүз рет естігеннен, бір рет көрген артық» деген сөздерді ескере отырып, сабақ үрдісінде мүмкіндігінше үнемі инновациялық технологияны пайдаланып отырсақ оқытушының ұтары мол деп ойлаймын. Тек оларды тиімді, жүйелі түрде қолдану оқытушының шеберлігіне байланысты әр қилы жүзеге асырылуы мүмкін.                       

            Білім негізінен пән арқылы берілгендіктен, әр пәнді заман талабына сай өз деңгейінде игерту қай кезде болмасын ең маңызды мәселе болып келгені даусыз. Технология мен әдістеменің мақсатының бірі – қалай оқыту мәселелерін қарастырады. «Сабақ беру жай ғана шеберлік емес, ол жаңаны табатын өнер» деп Ж.Аймауытов айтқандай бүгінгі оқыту жүйесінде әртүрлі жаңа технологияларды пайдалану  тәжірибеге еніп, нәтижелер беруде. Бұлар оқушының жеке қасиетін аша отырып, тұлға етіп тәрбиелеумен қатар оқушының танымдық күшін қалыптастыру және білімін кеңейтуге, тереңдетуге жағдай жасайды.